Diaantje in Aruba

Bon Dia!

Hey lieve mensen,

Hier weer even een update vanuit Aruba.

Ik weet eigenlijk niet eens waar ik moet beginnen. Sinds de laatste keer heb ik alweer zoveel gedaan. Om te beginnen, er zijn steeds meer nieuwe mensen aangekomen wat inhoudt dat de groep dus groter wordt. En moet zeggen, dat bevalt goed. Het is echt gezellig met zo een groep. Anderzijds, heb gisteren afscheid moeten nemen van Joyce en Sander en dat viel wel zwaar! Jongens, als jullie dit lezen, ik ga jullie onwijs missen!!! Maar gelukkig hebben we januari in Breda! Bedankt voor de afgelopen leuke weken!

Even kijken waar ik moet beginnen met mijn verhaal. Was gebleven bij het Playboy feest denk ik. Jongens, wat een feest was dat. Tot nu toe het bestje feestje vind ik. Alhoewel, afgelopen zaterdag was ook zeer geslaagd. Toen hadden we een strandfeest. Echt in the middle of nowhere zijn we op het strand gaan staan, DJ erbij, koelbox met bier en hup, het is een feest. Ik was overdag nog aant balen omdat de zowat de hele familie op Solar zat en ik niet maar jongens, het was een grote goedmaker 's avonds!

Ik zal maar even verder gaan met de feestjes lijst af te werken. Eergisteren zijn we in de Paddock geweest omdat het de zwemavond van Joyce en Sander was (op je laatste woensdag avond in de Paddock ga je het water in). We waren echt met een hele grote groep en het was super gezellig. Ik heb het toch zo zwaar hier haha.

Gisteren zijn we met 15 man gaan uit eten en toen gaan bowlen (ja ja, ik heb een nieuwe hobby gevonden). Dat bowlen heb ik nu al vaker gedaan en het is best leuk. Even een uurtje relaxen. Is ook wel eens fijn dan ipv op stap te gaan.

Ook hebben we zelfs al twister gespeeld op een dooie avond. Ik blijf erbij, er is echt iedere dag wel iets te doen. Er is nog geen 1 avond geweest dat ik binnen heb gezeten. En nee mama, tis niet iedere dag drinken. Ik ga ook wel op tijd naar bed hoor ;-)

Nou, ik zal maar eens stoppen met over al dat feesten te vertellen. De foto's spreken boekdelen haha. En oh ja, de foto's duren nog even. Mijn fototoestel is kapot L en nu moet ik van iedereen foto's overnemen. Dat duurt alleen even. Maar ze komen er zo spoedig mogelijk aan.

Voor de rest, ik heb mijn eerste ongedierte gehad op mijn kamer ieuwwwww! Wordt van de week wakker om 6.30 van een gezoem. Een echt hard gezoem. Is het 1 of andere grote vlieg/wesp (zo ziet die eruit). Echt een goor beest. Maar gelukkig heb ik de insectenspray naast het bed. En dat is smerig sterk spul kan ik je vertellen. Als je daar 1 keer mee spuit op zo een beest, is die dood. Dus echt gezond voor mij is het ook niet. Maar goed, het helpt wel.

De ochtend erna was het allemaal nog veel erger! Ik wordt wakker, ga naar de badkamer met mijn duffe hoofd, zit er een kakkerlak op de grond bahhhhhhhhhh. Het is de eerste in 7 weken. Even uitleg, kakkerlakken komen hier heel veel voor. Dus het is niet dat ik een smerig huis heb of zo haha. Maar goed, anderen hebben er veel meer last van en dit was pas mijn eerste. Ik kan je zeggen, ik had geen trek meer in ontbijt. Ook niet toen het beest morsdood buiten lag (lang leve de insectenspray).

En gisteren stikte het van de grote spinnen. De mensen die me echt goed kennen weten dat ik doodsbang ben voor spinnen. Ik zeg het je, dat ongedierte hier had voor mij niet gehoeven. Had wat dat betreft toch beter naar Antwerpen kunnen gaan haha. Maar ja, je kan niet alles hebben toch?

Op mijn stage gaat alles zijn gangetje. Begin eindelijk door te krijgen wat ik moet doen al moet ik het allemaal zelf uitzoeken. Echt hulp is er niet omdat iedereen heel druk is. En ik maar zooi opruimen hier. Heb eindelijk het hok met de uniformen opgeruimd. Je kan er nu echt doorheen lopen zonder over dozen heen te stappen. En we weten eindelijk wat we in voorraad hebben. Ik ben me nu aant bezig houden met allemaal standaard operatie procedures te schrijven. Dus krijg mijn tijd wel om.

Heb trouwens te horen gekregen dat ik 12 december al mag stoppen. Dit is best wel vroeg aangezien ik 8 januari pas terug kom. Heb nu afgesproken dat ik tot 19 december blijf. Dan heb ik erna nog de tijd om naar Curacao te gaan voor een weekje om met de dolfijnen te zwemmen. Dat wil ik zeker nog doen. En ik ga toch echt hier blijven voor kerst en nieuwjaar. Kerst, omdat Charlotte anders alleen is want die moet nog doorwerken. En Kerst alleen vieren is niet leuk. Trouwens, Kerstmis moet hier echt heel appart zijn. Ze maken er echt werk van. Kerstmis in de zon dus dit jaar. En nieuwjaar, ja, wie wil dat nou niet hier vieren? Tis maar iets wat ik 1 keer mee maak dus ga daar ook van genieten. En dan heel misschien ga ik mijn vlucht verzetten naar 2 januari zodat ik nog een weekje thuis ben voor school begint.

En als mijn stage echt gaat tegenvallen, dan stop ik gewoon 12 december. De tijd krijg ik toch wel om hier.

Nou, ik denk dat jullie wel weer even een update hebben gehad. Vandaag komen mijn zus en schoonbroer aan en ik kan niet wachten totdat ze er zijn. Zit echt de uren af te tellen. Zo raar dat zij hier zometeen zijn. Maar ik heb er wel heel veel zin in. Heb 2 dagen vrij om ze rond te leiden en dan moeten ze zelf de weg maar vinden hier.

Nogmaals, de foto's komen eraan.

Heel veel liefs vanuit het nog altijd mooie, zonnige en geweldige Aruba!

Reacties

Reacties

Michelle

Lieve dude, goed om te horen dat jij je wel vermaakt. Had ik ook zeker niet aan getwijfeld. Soof en ik zijn net een paar daagjes terug van Mallorca, super lekker gehad, wij helaas maar twee weken zon!

Vanavond ga ik naar een afscheidsfeest van een vriend van mij, die vervolgens maandag vertrekt voor 9 maanden stage, ook op Aruba, volgens mij heb ik het wel eens verteld, Stacey. Lijkt me echt bizar als jullie elkaar zien ofzo, maar goed, het zij zo.

Verder wens ik je het allerbeste en hoop ik snel weer wat van je te horen.

Groetjes aan Charlotte.

Hele dikke knuffel, Mitch!

bep storms

ik heb je laatste bericht gelezen, geweldig.
sorry, dat ik een tijdje niets van me heb laten horen,
maar we hebben 3 weken vakantie gehad en zijn veel weg geweest.
zo te lezen bevalt het je nog steeds goed daar op aruba.
we zijn vanavond bij tante ria geweest, het was de jaardienst van ome theis.
jij kwam natuurlijk ter sprake haha. ik had het erover
dat je weer een bericht had gestuurd, maar dat ik nog geen tijd had gehad, om een berichtje te sturen.
och zegt jou mam, kon ik dat maar, maar ik weet niet hoe. nou alles is te leren, ik ben geen computerfreak maar zo lastig is dit niet.
meid geniet de komende dagen samen met je zus en schoonbroer.
by the way, je krijgt de groetjes van tante els en ome hub en de rest van de niet computer-familie. haha
niet doorvertellen.
het enigste wat ik zou willen om een verbinding met jou te krijgen via de webcame. misschien kan cindy mij hiermee helpen.
zo meisje, het is hier nu 12.30u. ik ga nu slapen en ik meld me wel weer.

groetjes bep math en sander

doei bep.

Lotte & Mark

Haaaa Diaantje!

Wat kan jij heerlijk vertellen, ik zie het allemaal voor me en lig af en toe echt in een deuk :-)
Ik ben in 2005 in India & Nepal geweest, daar zaten de kakkerlakken in de toiletten, echt heel smerig. Maar geen enkele toilet was zonder. Dus het was een sport geworden om ze maar te raken ;-) Haha...

Vermaak je daaro, doen wij dat hier @ Roosteren ;-)

Groetjes, Lotte en Mark

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!