Diaantje in Aruba

Hallo!

Hey mensen,

hier weer even een nieuwsflash vanuit Aruba. De vakantie is ten einde aant lopen en het echte werk gaat bijna beginnen. Ben al op bezoek geweest bij mijn stage bedrijf en het gaat hard werken worden zes dagen per week. Maar goed, dat hoort ook er ook bij. Mijn kennismakings gesprek is goed gegaan. Ik heb leuke collega's maar personeelszaken is echt een zooi en dat mag ik gaan opruimen. Maar dat komt helemaal goed.

Voor de rest doe ik niet al te veel hier omdat iedereen al aant werk is en Charlotte helaas ziek is. En alleen ga je ook niet echt het eiland verkennen. Afgelopen zondag hebben we wel iets heel leuks gedaan. We zijn eerst naar een vlinder boerderij geweest. Was erg leuk om te zien. Echt hele mooie vlinders. Maar dat duurde niet zo lang dus we kregen het lumineuze idee om naar Natural Pool te gaan. Ik zal even uitleggen wat dat is. Natural Pool ligt midden in een stenen landschap hier met heuvels en alles. Het is een soort zwembad van rotsen. Dit houdt in, dat in de zee rotsen liggen met daarin water wat dus net op een zwembad lijkt. En daarom heen ligt de zee en de golven slaan steeds over de rotsen.

Maar goed, normaal ga je daar naar toe met een survival tocht in grote jeeps omdat het met een normale auto echt niet te doen is. Één en al steen en rotsen en gebergte. Omdat onze jeep geen 4x4 heeft, konden wij het dus niet met de auto gaan. Dus we besloten te gaan lopen. Na 1,5 uur op teenslippers op de rotsen beseften we dat het geen goede keuze was!! Eindelijk zagen we Natural Pool liggen. We waren zo blij dat we het zagen. Maar toen moesten we nog een 20 minuten bergaf. Eindelijk waren we er! Kleren uit en over de gladde rotsen het natuur zwembad in. Niet dus! Nog geen 1 seconde in het zwembad, beseften we dat het vol de krabben en vissen zat. En na nog geen minuut werd Liz gebeten door een krab. We hebben snel een foto gemaakt en alleen maar gegild. Niemand durfde de bodem meer aan te raken en niemand durfde meer eruit omdat de rotsen vol met krabben zaten. Na 5 minuten water trappelen zijn we toch maar eruit gegaan. Echt hilarisch. Het uitzicht was zo mooi daar. Echt adembenemend. Heb nog nooit zoiets moois gezien. Na even gezeten te hebben zijn we teurg naar boven gegaan. Toen moesten we dat hele eind nog terug lopen. Iedereen was echt kapot. Heb nu nog spierpijn ervan. Maar het was zeker de moeite waard.

De avond van tevoren, zaterdag dus, was DJ Jean hier. Hij gaf een optreden in een vage tent. Iedereen ging er naar toe dus wij ook. Was echt te gek. Van te voren draaide Jeroen, die draait in mijn huisbar iedere donderdag. Uiteindelijk kregen we nog van iemand van mijn werk VIP bandjes en konden we backstage. Al met al dus een zeer geslaagde avond. Maar het mooiste komt nog. Op alle feesten lopen fotografen rond die dus foto's maken. En die worden dus geplubiceerd in een krantje en op internet. Ik zit aan het zwembad dinsdag, komt iemand met de krant aan en zegt, je bent al beroemd. Ik kijk in de krant, staat er echt een grote foto van ons in. Alle foto's staan er klein in, maar wij hadden de eer om met een zeer grote foto in de krant te staan. En er worden heel wat foto's gemaakt, maar wij stonden erin. Echt komisch.

Voor de vrouwen die dit lezen, de mannen zijn hier echt Arubanen haha. Als blonde vrouw wordt je vaak aan gesproken. Maar ben maar gerust mam, ik sla ze allemaal van me af haha. En Cindy, je gaat je ogen uitkijken hier haha. Het stikt hier ook echt van de mariniers maar daar moet je echt niet mee in zee gaan want die zijn echt erg! Als de ene niet reageert, gaan ze gewoon door naar de ander. Ik ben al vrienden geworden met de politie en dat is hier heel handig! De lokale politie zit hier vaak aan de bar dus heb er al meerdere ontmoet. En iedereen hier zegt dat je daar beter vrienden mee kan zijn dus dat heb ik dan ook maar gedaan ;-)

Voor de rest is mijn appartementen complex nog steeds zwaar relaxt. Heb iedere avond aan de bar gezeten want er zit altijd wel iemand om mee te kletsen. De mensen hier zijn echt aardig en heb al een leuke groep om mee te stappen en te kletsen. Maar ja, werk begint dus de pret gaat minder worden. Vanavond nog een keer knallen in de Paddock en dan wordt het op tijd naar bed.

Het eerste afscheid is ook al een feit. Yvonne is naar huis gegaan gisteren en heeft mij heel wat spullen achter gelaten voor op mijn kamer. Het begint ergens op te lijken hier op mijn studio. Maar ik heb toch nog een verzoekje aangezien mijn kamer muren nog vrij leeg zijn. Ik doe een oproep om allemaal een kaartje te sturen. Het kaartje moet je adresseren aan: Diana Puts

Boegoeroei 11 Z

Aruba

Alvast bedankt mensen. Ik hou jullie nog op de hoogte zodra mijn eerste werkdagen erop zitten. Nu ga ik even boodschappen doen en nog een duik nemen in het zwembad in mijn achtertuin (nee, ik probeer jullie echt niet jaloers te maken haha). Ik mis jullie allemaal wel en ik wou dat ik jullie allemaal het eiland kon laten zien maar dat gaat helaas niet lukken. Dus ik maak maar veel foto's. Maar ik raad jullie allemaal aan, om hier echt op vakantie te gaan als jullie kunnen. Luitjes, tot snel!

Dikke kus vanuit het zonnige en mooie Aruba! One Happy Island!!!!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

shantyy

heee lieffie wat een leuke verhalen en wat ben je al lekker bruin!!! heerlijk! Mooi eiland zeg,. nog ff en dan aan de stage beginnen, ook leuk toch want daarvoor ben je daar :) lekker werken, savonds chillen.. mm
Hier is alles rustig. ben nog in beach frienz geweest, mooie tent hoor, je zusjes waren er ook! Erg gezellig. Cin mist je wel enorm .. maar dat zal je wel weten!
lieverd veel plezier nog, take care ! En doe die voebbies ( oa kuyt) de groeten uit Mezeik la Belgique !
hihi

liefs

Randy

Kleren uit??? Jullie hebben toch zeker niet alles uitgetrokken? Natural Pool betekent niet "Naturistenzwembad".......
Nou snap ik ook waarom die krab toehapte. Haha!!!

Is dat daar allemaal erg prijzig of is er ook iets betaalbaars te boeken?
's Kijken of er nog een single reis naartoe gaat.

Groetjes van 't Hingen (Randy dus)

George

Hé Diaan,
Je hebt 't goed naar je zin daar, zo te zien.
Frappant dat je aanvankelijke stage geannuleerd bleek, toch 'n risico. Stel je voor dat er niets meer was doorgegaan ...
Maar goed, alles is kennelijk O.K. en je schrijft leuke verhalen over je belevenissen; aardig voor je vrienden en kennissen hier.
Maak er maar wat van, deze ervaring neemt niemand je meer af. Suc7 !
Groet, ook van Leon ("Teelbal").

Lotte & Mark

We lezen het wel.... geweldig!
Je hebt het goed naar je zin daaro....
We waren vrijdag @ Friendz ( opening ), was gezellig. We hebben nog even gezellig met je zus staan kletsen.

Succes met werken daar, geniet ervan..

Groetjes, Lotte & Mark

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!