Diaantje in Aruba

Feestje!

Even weer een update vanuit het warme Aruba.

We hebben ondertussen wat meer van het eiland gezien. We zijn één dag (Liz, Charlotte, Romy en ik) op zoek gegaan naar de Balashi brouwerij. Balashi is het lokale bier wat op het eiland gebrouwen wordt. Het is geen Jupiler, maar het smaakt beter dan die vieze amstel bright of Polar. We hebben de brouwerij wel gevonden, maar we kwamen er niet echt binnen. En wij wilden zo graag zwemmen in een silo vol met bier ;-)

Omdat deze droom dus in duigen viel, zijn we gaan touren langs National Park en toen uiteindelijk gaan midgetgolven. Dat was echt zo leuk. Er ligt hier een grote midgetgolfbaan op de straat bij mij en die is echt mooi (zie foto's). Na 18 holes eindigde ik op een mooie 2de plek. Na het golven zijn we maar richting huis gegaan en gaan eten.

De dag erna met ik met Charlotte gaan winkelen wat hier niet mee valt. Er is niet echt veel om te winkelen. Je hebt hier de Louis Vuitton, Gucci, Cartier, Rolex enz winkels, en dan als tegenhanger de Mango. Niet echt relaxt dus. Kleren scoren gaat hier niet echt lukken. Al gaat tassen scoren wel lukken. Gucci is echt goedkoop hier. Scheelt echt 80 euro met Nederland. Dus dat is wel lekker! Tussen de middag zijn we in een leuk tentje aan het water (kan niet echt missen gezien het hele eiland omringd is met water ;-) gaan eten.

Na het winkelen zijn we naar de National Lighthouse geweest, oftewel de vuurtoren van Aruba. Vanuit daar kan je echt veel van het eiland zien. Dat was echt wel mooi om te zien.

Het contrast hier is op zich best wel groot. Zo heb je echt mooie wijken op het eiland, maar ook echt vieze wijken. En op de toeristische plekjes stikt het van de Burger King, Domino's, Pizzeria's etc.

Gisteren hebben we niet echt veel gedaan. Het was echt een lamme dag. Ook wel eens lekker. S avonds zijn we in de Paddock geweest, en daar staan ineens Andre Ooyer, Wilfred Bouma en Dirk Kuyt naast ons. Je kan je wel indenken dat iedereen zowat erop af vloog. Was wel leuk aangezien Kuyt behoorlijk bezopen was en één van mijn mede bewoners het water in gooide.

Verder gaat het hier zijn gangetje. Nog steeds veel insecten. Heb sinds een paar dagen een klein vogeltje als huisdier die hier vrolijk stjirpend over de kamer hupt als mijn deur open staat. Ook nog steeds veel gekko's hier Die zie je echt overal. Dat zijn van die kleine hagedisjes. Charlotte heeft ze zelfs op haar kamer soms. Eerst vond ik ze nog een beetje eng maar nu vind ik ze wel lief.

Ook stikt het hier nog echt van de zwerfkatten en zwerfhonden. Die lopen hier zo veel rond, niet normaal. Echt heel er zielig want ze worden ook nog eens aan de lopende band afgemaakt. Eigenlijk is dat wel beter voor ze omdat ze nu echt geen leven hebben zo mager. Dat zijn de minder leuke dingen van het eiland.

Voor de rest heb ik nog 1,5 week vakantie. Mijn stage is een week verzet. Dit houdt in, dat ik vanaf volgende maandag een week alleen moet door brengen want iedereen is werken! Dus dat is wel minder maar ik vermaak me wel. Er is nog genoeg te zien op het eiland dus dat kan ik volgende week nog mooi doen. Ik heb al meerder collega's ontmoet en die zijn allemaal heel leuk. Liz en Romy zijn al begonnen en ze hebben het goed naar hun zin. Ik denk dat ik een leuke stage ga hebben al is er op de HR department veel werk hoorde ik al. Maar dan blijf ik lekker bezig.

Het nachtleven hier is zeker niet verkeerd. Ik ben al menig avondje hier in de huiskamer bar blijven hangen. Echt gezellig. En mijn kamer is maar 1 trap weg haha. Dus lig zo in bed. We hebben nu echt wel een leuke groep waar ik mee ga stappen. Alleen ben ik altijd de laatste die overblijft haha. (zo mama, dat wilde je vast horen ;-) En nee Roy, heb nog geen schoonbroer gevonden. Gaat denk ik ook niet lukken hier ;-)

Nou, ik ga er weer eens mee stoppen. Jullie zijn weer een beetje op de hoogte nu. Laat vooral berichtjes achter dan heb ik wat te lezen!

Ik probeer jullie weer snel up te daten!

Dikke kus vanuit het mooie en warme Aruba

Reacties

Reacties

bep storms

hoi diana,

ik heb met genot jouw verslag gelezen, meid deze ervaring neemt niemand je meer af.
in het vorige verslag las ik, dat je van plan bent om te gaan snorkelen, duiken en parasailen?
nou ik ben benieuwd hoe dat je afgaat.
maak maar veel foto's.
tot gauw.
gr.bep math en sander.

Albert

Ha Diana,

Ik lees dat je het prima naar je zin hebt, fijn om te horen, geniet er nog maar van tot dadelijk het echte werk gaat beginnen, Have fun greets Albert

Ralf

Hoi Diana,

Via je zus ben ik op jouw site beland. Ik heb niet alles kunnen lezen, omdat ik zelf de koffer ben aan het inpakken. Ik vertrek namelijk maandag naar Australië. Ik krijg de indruk en het gevoel dat het wel goed met je gaat. Geniet ervan en tot weerziens.

Groetjes,

Ralf

Thomas

Hoi Diana,
Ik lees tot je je goed vermaakt daar dus van heimwee
krijg je nu ook geen last meer en het bier smaakt je ook dus have fun en go for it .
Groetjes,
Thomas

Mark & Lotte

Haaaaaaaa Diaantje,

We hoeven ons geen zorgen te maken dat je je eventueel gaat vervelen daaro ;-)

Je schrijft leuk!
Scoor voor mij ook maar een Gucci tas. :-D

Groetjes van ons...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!