Diaantje in Aruba

Aruba!!

Hey lieve mensen

Sorry voor de late reactie maar heb al zoveel gedaan de afgelopen dagen. Dus even een hele snelle update en dan morgen komt een langere!

Onze appartementen zijn te gek. Is net paradijs waar ik nu woon! We hebben ook een leuke auto (jeepje) om rond te crossen hier. Het eiland is echt super mooi. Wel erg warm hier maar dat went wel. Ook moeten douchen met koud water wat ook heel erg wennen is maar wel lekker verfrissend brrrr.

Onze eerste avonden stappen zijn ook al een feit.Er is best veel te doen hier. Gisteren in een toffe salsa tent geweest met charlotte. Veel nederlanders hier en ook limburgers haha. Voel me weer helemaal thuis nu ik hier limburgs kan praten. Ook de lokale mensen zijn hier heel aardig. En de bewoners hier in het complex zijn allemaal heel aardig. Denk dat ik me niet snel ga vervelen hier!

Ik heb eigenlijk zoveel te vertellen maar kan maar even op internet. Mijn laptop is leeg en ik moet nog een stekker halen voor hem op te halen. Zit nu in een internet cafe maar is niet echt koel hier dus ga er zo vandoor.

Ik ga morgen een lang verhaal erop zetten met foto's dus hou het in de gaten! Ik mis jullie maar het eiland maakt veel goed!

Dus morgen, kijken weer!

Heel veel liefs xxx

Reacties

Reacties

Roy

Hey Diaantje hoe is het daar op het eiland??
ik weet niet of je het al van Cindy gehoord hebt maar ik heb geboekt voor 15 Augustus in het Marriot!!
nu ik jou foto's gezien heb net heb ik er echt zin in.

Heb je trouwens al een schoonbroer voor me gevonden? hahaha

nou succes verder!

gr Roy

Roellie van de Did

Heeeeey Diaantjeh,

Jah sorry dat ich der nejt bie woar deh zoaterdig, ich moosj mit noh de voetbalwedstrijd angesj vonje ze mich nejt leuk:P maarre ich geluif das doe ut waal noh dien zin hubs, esse ich ut zo leas allemoal:D
Zek madame ich sjtuur dich wal ens get wah:D

Veul plezeer nog heh haajebaaj van Roostere

Doeiii
xx
Roellie Van Beeg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!