Diaantje in Aruba

Onze verhalen

Hallo iedereen,

op 24 juni is het zover en vliegen Charlotte enik naar Aruba om daar aanons avontuur te beginnen! We landen op 24 juni en hebben dan vervolgens nog twee weken om aan het land en de temperatuur te wennen. Op 7 juli beginnen we dan aan onze stage.

Op deze site kunnen jullie almijn verhalen volgen en foto's zien.

Liefs Diana

Lotte & Mark

Hahaha, 2 weken wennen aan temperatuur & land. :D Cool.... ik wil wel mee feesten hoor... ;)

Wij wensen je ontzettend veel succes met je stage, hopelijk vind je snel je draai op Aruba en we lezen alles met jullie mee!

Groetjes, xx Lotte & Mark

Randy

Nou, volgens dit reisblog zijn jullie er al...

Leuke stage is dat zeg; eerst 2 weken vakantie. Lijkt mij dat een stage op Aruba op zich al vakantie is. Of je het nu ziet als werken of niet, een 2e keer lukt het je waarschijnlijk niet.

Bestaat er ook een site www.diana.reisachterna.nl?

Haha!!!

Ik heb nog niet eens verlof aangevraagd voor de bouwvak.

In elk geval heel veel succes daar!

x Randy

Marian Coenen

Hey Diana

Echt te gek dat je bijna vertrekt jammer dat we ons niet meer gezien hebben ik wens je heel veel succes daar geniet er maar van maar jou kennende komt dat helemaal goed haha.
Misschien kom ik je nog wel opzoeken wilde eigenlijk naar Florida in januari miss dat we de plannen wijzigen dikke kus Marian

albert

Ha die Diaantje en Charlotte, eerst ff acclimatiseren en dan er tegenaan! Heel veel succes en have fun natuurlijk maar dat gaat ongetwijfeld lukken, hou ons op de hoogte van jullie avonturen!

groetjes Albert

Noelle

Hoi Diana,

Wens je vanuit Roosteren een hele goede reis, en
zal je verslagen zeker lezen, vind het heel spannend voor jullie, heel veel plezier en veel "girl power"!!!!

Groetjes en dikke kus,

Noelle

Deboor

Hee meiden,

Wat gaaf zeg ;-) Stiekem wel beetje jaloers hor... ik weet zeker dat jullie een geweldige tijd zullen hebben met zon, zee en flink wat cocktails op het strand of in de paddock (elke woensdag haha)
Geniet vooral,

LiefS DebooR

p.s. check ook de mariniers ;-)

je zus

Heee snuitje!

Afscheid was zwaar en eenmaal thuis nog erger!
Jij hangt nu ergens lachend in de lucht samen met Charlie en ik geef jullie groot gelijk, weet wat het is...

Dikke knuffel en maak er nog even een lekker vakantie van voordat het harde werken gaat beginnen!! hahaha..

ps. Denk ff aan de foto's van Friendz te mailen mutsie!

xxxxxxxxxxxxxxxxx cin

bep storms

hallo diana,

wat een avontuur, he meid.
vond het jammer dat ik geen afscheid heb kunnen nemen
van jou.
ik hoop het een beetje goed te kunnen maken door regelmatig even te reageren.
de site is geweldig, zo heb je toch het gevoel dat je contact hebt.
ik heb dit vorig jaar ook met mijn nichtje gedaan.
zij zat toen in engeland.
zo te zien en te lezen heb je het daar erg naar je zin.
nou meid het is al laat, kon niet slapen, dus dacht ik ga
even bij diana langs. ha ha.
beetje ver he. ik weet ook niet precies wat het tijdsverschil is met aruba. meid tot gauw.

groetjes

bep,math en sander