Diaantje in Aruba

Tis een kwestie van geduld.....

Hallo lieve mensen,

Hier weer even een update vanuit het oh zo koude en niet leuke Aruba! (oh nee, dat is Nederland!)

Heb wel zat dingetjes te vertellen want mam en Cindy zijn op bezoek geweest! Wat een mooie week was dat. Echt zo tof dat ze hier zijn geweest.

Ze kwamen op vrijdag aan en ik moest gewoon werken. Zat de hele dag al op de klok te kijken dat het 4 uur werd. En toen het die uiteindelijk was, ben ik in de auto gesprongen en naar ze toe gereden. En daar stonden ze, de twee helden, huilend langs de weg toen ze me zagen haha. Maar goed, moet zeggen dat ik ook wel een traan heb gelaten. Heb ze toch heel lang niet gezien! Na een paar goeie knuffels kreeg ik mijn eerste cadeau van het thuisfront. Roderik, Selma en Rik, super bedankt voor de vol geschreven slippers! Ze hangen aan mijn muur. Was er echt heel blij mee.

Vervolgens zijn we naar huis gereden en kreeg ik mijn 2de cadeau, een hele grote kaart beschreven door de hele familie! Dus alle ooms en tantes, neefjes en nichtjes en opa uiteraard, dank jullie wel! Ik zal nooit meer zeuren dat ik geen kaarten hier krijg.

Maar goed, we hebben dezelfde avond nog wat gegeten bij de Pam en toen vroeg naar bed met die 2 oudjes want ze waren moe! Ik zou nog op stap gaan maar ben toch maar thuis gebleven want the day after valt altijd maar tegen. Schrijf op de kalender, ik ben een avond niet op stap geweest!

Toen was het zaterdag, en 3x raden wat de familie Puts dan weer doet de hele dag => precies, winkelen! De Gucci winkel is net een snoepwinkel hier he Cin?! Maar goed, ik moet niet klagen want heb zelf ook een zeer mooie tas gescoord. Hoe ging dat liedje ook alweer; Papa, ik hou zoveel van jou haha. Tis maar goed dat ik aan de andere kant van de oceaan zit.

Na het winkelen zijn we 's avonds een hapje gaan eten bij Mulligan's (de plek waar Roel werkt) aangezien mijn familie op Divi Golf Resort zat. Roel, die comment card is in de pocket!

Na een hapje eten hebben we mama gedropt bij het appartementje en zijn Cindy en ik naar Ida Engberg geweest met de groep. En mijn allerliefste zus vond de biertjes hier wel beter smaken dan in Nederland met als gevolg dat ze lichtelijk aangeschoten was (lees dronken haha) Ut zit bie os in de familie! Al met al een zeer geslaagde avond ondanks dat ik de Bob was.

Op zondag zijn we uiteraard de toeristische dingen gaan doen zoals California Lighthouse, snorkelen etc. Cindy wilde perse snorkelen maar ging na 1 duik al gillend het water uit. Ze vond die vissen toch maar niks. Was even een hilarisch momentje! Het dagje ging ten einde op het strand.

Op maandag moest ik helaas weer werken dus het was over met de pret. Gelukkig hebben mam en Cindy zich wel vermaakt met 3x raden, strand en shoppen. Wat een mooi eiland is het toch!

Op dinsdag zijn we met Charlotte, Martijn, Cin, mam en ik gaan eten bij Que Pasa, waar ik de avond van te voren ook al was geweest met mijn stage begeleidster. Yep, dubbel geboekt was ik want Tanja was ook op bezoek. Moet zeggen dat ik het wel erg jammer vond dat ze net in dezelfde week er waren want had toch wat meer tijd met Tanja willen door brengen maar moet zeggen, etentje maandag avond was zeer geslaagd.

Na het eten dinsdag hadden Martijn en ik weer salsales. Ik moet zeggen, we zijn een swingend koppel. Mam en Cindy vonden het echt leuk om te zien.

Ondertussen was het alweer woensdag avond en toen zijn we wederom gaan eten. Deze keer bij de Pam met de bende. Daarna naar de Paddock met Cindy en mam uiteraard weer in bed.

Ons Cindy vond het bier weer vies maar ja, je drinkt voor de gezelligheid he Cin haha. Al met al een super toffe avond en gelukkig was ik vrij de dag erna.

Toen was het donderdag en eindelijk had Nick een dag vrij. De hele week hebben we niet echt met hem iets kunnen doen vanwege zijn late diensten.

Maar dat werd donderdag ruimschoots goed gemaakt met een etentje (bedankt pap ;-) bij de Screaming Eagle. De Screaming Eagle is 1 van de betere restaurants op het eiland en het was dan ook zeer goed zitten en eten daar (zie foto's). Was een erg gezellige avond met zijn vieren.

Daarna nog in de Pam geweest met Cin en mam zodat ze afscheid konden nemen van de rest, en toen heb ik ze samen met Charlotte weg gebracht naar hun appartement. Dat was uiteraard weer even moeilijk maar goed, dat hoort er ook bij.

Maar wil nog even zeggen tegen mam en Cin, het was echt tof dat jullie er waren! Veel te snel voorbij gegaan!

Ondertussen was mijn stagebegeleidster dus ook op bezoek.

Lang verhaal even kort samen gevat, ik doe het zeer goed daar! Mijn manager wil zelfs dat ik blijf dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Alleen de stageverslagen gaan wat moeizaam maar ja, dat komt helemaal goed.

Ondertussen ben ik een paar dagen verder na het eerste deel van mijn verhaal. Typ nu het 2de deel. Ben ondertussen weer een weekend thuis gebleven (het 2de al!). Mam, ben echt ziek aant worden. Maar goed, heb zaterdag weer hier aan de bar gezeten. Nick moest om 7.00 uur beginnen met werken dus ik dacht, laat ik dan solidair zijn en ook thuis blijven ;-) Maar het was een zeer gezellige avond dat zeker.

Afgelopen zaterdag mocht ik met Charlotte mee op Family Day van het Westin, oftewel personeelsfeest van Charlotte haar stage. We waren naar Palm Island geweest, een eilandje waar je met een bootje heen gaat en dan kan je daar de hele dag snorkelen en zwemmen. Het weer was minder maar dat mocht de pret niet drukken. Echt een zeer geslaagde dag. Het avond programma heb ik net al verteld. Al ben ik vergeten te zeggen dat we nog zijn gaan midget golven zaterdag. En ben erachter gekomen dat Nick zeer slecht tegen zijn verlies kan want heb gewonnen van hem haha. En Charlotte was net Tiger Woods niet normaal!

Zondag rustig op het strand gelegen en 's avonds gaan eten bij Plaza met Charles en Nick.

Vanavond gaan de voetjes weer van de vloer tijdens salsa. De 4de les alweer. Gaat best goed.

Maar ik ga er eens een einde aan breien want tis weer een zeer warrig verhaal maar ja, zeker weer een update!

Lieverds, bedankt voor alle lieve berichtjes en kaarten. Ik mis jullie maar nog 2,5 maand, en ik ben er weer thuis. Vergeet bijna te zeggen dat ik voor oud en nieuw naar huis kom. Mijn stage is eerder klaar en alle mensen waar ik iets mee heb (op charlotte na uiteraard) zijn dan al naar huis. Dus heb besloten om eerder naar huis te komen en oud en nieuw met jullie te vieren!

Lieverds, AYO!

Reacties

Reacties

Lotte & Mark

Jaaaaaahoeeeeeeeeeee, daar is ze weer met een lap verhaal!! :D Leuk, leuk, leuk, leuk!

Als Gucci zo goedkoop is.... ik wil ook wel een tasje ofzo hoor. ;)
Leuk dat de week goed bevallen is met je mams en Cindy, we hadden ook niet anders verwacht.

Oud&Nieuw hiero! Cool.... zien we je vast wel @ Balouca en/ of Friendz!

Succes en veel plezier nog daaro en vooral met je salsa lessen.

Groetjes, koes! Lotte & Mark

Randy

Hee Diaantje,

Ik benijd je nog steeds hoor in je koude en niet-leuke Aruba. Ruilen?

We hebben het allebie druk dus zoveel verschil maakt het niet. Alleen ben je dan wat vaker bij je familie. Maar daar voel je vast en zeker niks voor he?

Overigens...we zijn 2 weken geleden nog bij Balouca geweest. De avond dat je sms-te. Of in elk geval de avond dat ik je sms kreeg.
Nu is het kermis in Echt, dus ik blijf deze 2 weekends in town.

Groetjes en tot binnenkort. Ik laat nog wel wat horen/zien...

Randy

Bjørn

Hey Diaan, leuk zulke verhalen te horen van je.....alhoewel ik op maandag meestal wel een update van je vader krijg tijdens de kaarters avond.......
Verder gaat het bij ons zijn gangetje allemaal......komende zaterdag is wedding-day @ Balouca dus dat wordt ook flink wat biertjes nuttigen.......
Ik hoorde dat je eerder terug zou zijn dus ik ben benieuwd naar je ervaringen......

Greetz Bjørn

bep storms

hoi meid.

ik heb de fotoreportage gezien, geweldig.
we zijn blij, dat je het er zo naar je zin hebt.
leuk he, dat bezoek van je moeder en cindy, ze waren er vol van dat ze je weer gauw zouden zien.
op ome math zijn verjaardag hadden mam en cindy een grote kaart bij zich, die door iedereen getekend moest worden wat dus ook gebeurde.
cindy was in haar nopjes, ze zou je heel snel weer zien.ja, ja, zuslief wordt meer gemist dan gedacht

meisje, een vraag, wie is nou je nieuwe vriendje?

spannend.

meid geniet ervan en ik meld me weer en ook de groetjes van de boys.

doei bep.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!