Diaantje in Aruba

Ik zit al op de helft!!!

Bon Noche!

Ja ja, ik weet het. Het duurt veel te lang voor een update maar het is hier ook erg druk en gezellig. Ook al doe ik niet meer dan stage en op stap gaan.

Waar zal ik eens beginnen. Op mijn stage gaat het beter. Onze assistant is ontslagen met als gevolg dat ik nu z'on beetje de nieuwe assistant van mijn manager ben. Ik moet zeggen, dit bevalt me zeer goed. Ik leer echt onwijs veel en al moet ik zelf veel uitzoeken, is het een hele grote uidaging! Heb nu echt het gevoel dat ik ergens mee bezig ben. Vrijdag komt mijn stage begeleidster dus dan komen de eerste evaluaties uit de bus rollen. Ben zeer benieuwd maar denk dat dit wel snor zit.

Meer heb ik echt niet over mijn stage te vertellen. Het bedrijf is steeds nog een beetje krom qua organisatie en dat zal ook niet snel veranderen. Het verloop van personeel is zo hoog, dat zegt echt genoeg.

Zal nu even de leuke dingen vertellen! De feestjes uiteraard. Zal even de hoogtepunten opnoemen want anders wordt de lijst te lang ;-) We hebben weer een playboy feest gehad en mensen, dat was toppertje! Zie de foto's voor zeer veel details haha. Had een playboy bunny achter me aan die mij wel leuk vond. Alleen was hij een beetje dom maar ja, hij hoeft ook niet te praten haha. Nee grapje, heb me voorbeeldig gedragen. Mam, je kan trots op me zijn.

Vervolgens hebben we nog een schuimparty gehad hier op Perle D'or die wederom zeer geslaagd was. Een thuis wedstrijd en dat was fijn. Kon zo mijn bed inrollen. En dat hebben we gedaan jeetje zeg. Iedereen lag gewoon in het zwembad met de gore schuimkleren. Zie wederom foto´s voor details.

Het jammere is alleen dat ik geen fototoestel meer heb en alles van anderen moet overnemen wat niet altijd lukt want er worden echt veel foto´s gemaakt. Heb dus de foto´s maar bij iedereen van de site afgehaald.

We hebben ook nog een afscheidsavondje gehad van Roel, oftwel dokter Roel. Hij heeft hier 6 weken stage gelopen in het ziekenhuis en ging nu helaas naar huis. Roel, jammer de bammer dat je er niet meer bent. Maar moet zeggen, die duik in het water maakt veel goed.

Wat heb ik nog meer te vertellen. Even denken, zondag hadden we voetbal toernooi van Perle D´or en ik was de coach van 11 ster spelers (oftewel, we hebben 2 keer verloren en 1 keer gewonnen). Maar goed, de avond van tevoren was Full moon party en de heren waren niet helemaal fit. We gingen om half 5 naar bed en om half 10 waren we paraat op de voetbal. Jongens, ben trots op jullie. Zwaar respect om zo te voetballen in de zon. Ik had een zeer mooie polo aan met coach op en heb de jongens gesteund in iedere mogelijke manier (bier halen, toeteren etc). We hebben er een zeer mooie groepsfoto aan overgehouden die spoedig volgt. De coach en haar mannen haha.

Die zelfde dag was ook een beetje een domper want heb een auto ongeluk gehad. Twee jongens van Perle dachten even dat ze een korte remweg hadden maar niet dus. Ik moest voor een auto remmen, niet hard, en zij rijden zo hard dat ze erop knallen. Nick zat naast me en Michel achterin, en we kregen een flinke opdonder. En de auto van achteren in de prak uiteraard. Gelukkig is het niet mijn fout en kan hun verzekering dokken. Maar goed, de schrik zat er goed in en mijn nek was een beetje stijf vandaag maar een goede massage doet wonderen. Alleen nog iemand vinden die dat wil ;-)

Morgen beginnen mijn salsa lessen samen met Martijn (ja Nick, je moet toch gaan oefenen hoor!) Ik streef voor de Wereld kampioenschappen van 2050. Dus dat moet gaan lukken hoor!

En het beste nieuws komt nu: VRIJDAG KOMEN MAM EN CINDY!!!!!!

Ik kan niet wachten want geloof het of niet, ik mis mam toch wel (wie had dat gedacht ;-) Maar echt mam en cin, kan niet wachten. Ben zo blij als ik jullie weer zie. Vind het onwijs jammer dat pap niet komt maar goed, nog maar 3 maanden en ik ben weer thuis. Ouwe, die kleine is blij als ze je weer ziet! Volgende keer zet ik je in de rubberboot en dan kom je maar de oceaan over.

Ik ga mam uiteraard boven op de bar zetten met een wodka j'us en een adres plaatje van het hotel om. En dan weg rennen haha. Nee mam, zal het je niet aandoen. En cindy, de chocoprins op het witte paard zoek ik wel voor je hier hoor lief.

Was bijna vergeten te vertellen dat ik nog mee heb gedaan aan de beach clean up op het werk. Dat was dus het strand opruimen 's ochtends voor het milieu schoon te houden, en mensen, wat een zooi. We hadden een waar liefdesnest ontdekt in de struiken. Vul zelf maar in wat er lag!

Ook heb ik mijn eerste zonsondergang gezien. Wat een mooi zicht! Zeker weer een Aruba moment. Op het strand de zon onder zien gaan. Iets waar ik onwijs van genoten heb en wat ik niet snel vergeet. Foto's volgen snel.

Lieve mensen, de kaarten zitten op de bus en jullie zullen spoedig 1 ontvangen. Van de mensen waar ik geen adres van heb, laat er even 1 achter. En thomas, super bedankt voor je kaart! Echt top! De eerste kaart die ik van thuis ontvangen heb!

Ayo Dushi´s!!

Reacties

Reacties

Randy

Heej Diana!

Je doet dus stage en ook nog vrijwilligerswerk daar. Dat is knap. Wat een inzet!

Ik wil je best komen masseren hoor, maar ik denk dat je geen last meer hebt tegen de tijd dat ik op Aruba ben.

O ja, wat de kaart betreft.....euh...die zit nog in mijn achterhoofd. Ik ben ze echt nie vergeten hoor en ik heb beloofd dat ik er 1 stuur dus die ga je gegarandeerd krijgen ook!

Groetjes xxx Randy

PS Fijne tijd met je moeder en zus!

Marijn

Diaantje,

Hoe is het daar vrouwke? Zie dat je het helemaal goed naar je zin hebt en dus vaak genoeg naar de klote met stappen ;)! Mooizo, je verandert ook geen moer he... ZUIPLAP!!
Kijk wij zijn zo niet in Belgie, geen drank! Moet vroeg beginnen elke dag dusja moet je er wel fris en monter staan he......
Maar mijn adres is; Sparrenlaan 30, 5553DA Valkenswaard. DUs ik wacht op mijn liefdesbrief! Nog heel veel plezier wijffie, groeten aan Charles!!

Marijn

Lotte & Mark

Geen nieuws is meestal goed nieuws, zo te lezen vermaak je je prima! Leuk voor je...

Mark mag waarschijnlijk, nog niet geheel zeker, voor z'n werk naar Curacao & Aruba, daar zijn leerlingen die stage lopen via HSZuyd.
Als ik nou ook mee mag, komen we je opzoeken!

Veel plezier de komende dagen met je moeder en Cindy.

Groetjes,
Lotte & Mark

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!