Diaantje in Aruba

Het is zover!

Het is zover mensen!

IK KOM NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan nu nog een lang verhaal gaan typen maar eerlijk gezegt wil ik nog genieten van mijn laatste dagen in de zon.

Moet zeggen dat ik het enorm graag naar huis wil maar ook weer helemaal niet. Wat ga ik het hier missen zeg!!!

Als ik thuis ben zal ik mijn site nog 1 keer updaten met een verhaal en foto's van Curacao en uiteraard mijn verjaardag met de mooie stripper haha.

Lieverds, op 28 december om 11.45's morgensland ik op Schiphol. Als ik arriveer in het koude Roosteren/Maaseik, verwacht ik uiteraard spandoeken, ballonnen en heel veel Jupiler. Maar vooral jullie allemaal! Ik zal waarschijnlijk op zondag avond in Friendz zijn dus wie zich geroepen voelt moet vooral een biertje komen drinken!

Mensen, ik zeg ayo en tot zondag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Lotte & Mark

Een hele goede vlucht!! Geniet van de laatste uren, waarschijnlijk ben ik daar al te laat mee en zit je al in de lucht.

Tot snel!!

Knufs, Lotte & Mark

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!