Diaantje in Aruba

Bon Nochi!

Hallo lieve mensen,

hoe is het met jullie?? Hier gaat het nog steeds goed. Ben me steeds meer te realiseren dat het einde nabij is en vind het toch allemaal wel heel dubbel. Ben zo blij als ik weer thuis ben maar jongens, ik ga dit leventje enorm missen! Zon, zee, strand en Balashi! Dat hebben ze in Nederland niet als ik terug kom.

Maar goed, ik zal eens even updaten. De ouders van Nick zijn hier geweest en dat was zeker een gezellig weekje.

Ze zijn op dinsdagavond aangekomen, dat was de laatste avond van de ouders van Lot.

Op de eerste avond hebben we hier aan de bar gezeten nadat ik een heerlijke chocolade letter had gekregen. Daarna naar Amsterdam Manor gebracht met Nick. Wist niet dat het zo een leuk resort was.

Vervolgens zijn we de dag erna bij Madame Jeanette gaan eten met zijn allen. Was erg lekker maar echt mega veel. Echt op Amerikaanse wijze gewoon heel veel eten.

Op donderdag zijn we bij Salt en Pepper gaan eten. Was echt super gezellig. Daarna nog bij het casino in het Hyatt geweest en ik had in 3 minuten mooi 80 dollar gewonnen. Dus heb verstandig gecasht ipv door te spelen ;-)

Op vrijdag zijn we met zijn 4en bij Gianni's gaan eten op de High Rise. Toen was het zaterdag en ging ik even hallo zeggen op het strand na werken. Maar ging na 2,5 uur lichtelijk verbrand het strand af haha. Wat een leven heb ik toch he?

Op zaterdag had Nick avond dienst dus ik was met Mieke en Rene alleen gaan eten. Eerst bij Amsterdam Manor gezeten met hun, waar ik al een vervroegd verjaardagscadeau kreeg. Echt heel lief!

Toen gingen we weer bij S&P eten met zijn 3en dan. Voordat we het wisten was Nick klaar met werken en hebben we nog even bij Amsterdam Manor geborreld.

Toen was het alweer zondag en hebben we niet al te veel gedaan. 'S avonds bij vrienden van hun geweest die echt een super mooi huis hadden en bij Bingo's gegeten. Toen was het alweer maandag en zijn we bij Flying Fishbone gaan eten.

Op dinsdag was hun laatste dag. Ze vlogen 's avonds en ik heb ze mee weg gebracht naar het vliegtuig.

Al met al, het was een super leuke week met hun!

Mijn stage gaat er niet echt op vooruit. Ben echt zo blij als ik daar weg ben. Maar goed, het is nog even doorbijten en dan heb ik het toch maar even mooi vol gehouden daar.

De nieuwe assistant is op gestapt en ik heb die positie nu weer! En zo gaat het maar door daar!

Heb wel mee gedaan weer aan de beach clean up, oftewel het strand opruimen. Het zelfs nog aan een nationale schoonmaak mee gedaan langs de kust. Dat was wel leuk alleen erg warm! Maar verdorie, schoon dat het nu is!

Maar het goed nieuws is::::: Ik ga 10, 11 en 12 december naar Curacao met Nick. Heb alles al geboekt! Heb er zo een zin in, vooral het dolfijnen zwemmen. Lijkt me echt zo te gek!

Heb zelfs al een spaarpot gemaakt voor Curacao want ja, zo een reisje is niet echt goedkoop. Maar papa, ik hou zoveel van jou ;-)

Voor het geval jullie het vergeten (en vooral de oudjes natuurlijk want ja, Curacao is een mooi verjaardagscadeau), ik ben 3 december jarig. Ja mensen, deze muts wordt 25!!!!!!!!!!! Zoals ons mam dan zegt, 25 en nog niet volwassen! Ach ja mam, je kan niet alles hebben.....

Zoals het er nu uitziet, wordt mijn verjaardag een leuk feestje. Ze zijn hier vanalles voor me aant regelen en ik weet van niks. Vooral Nick doet heel geheimzinnig dus kan niet wachten! Ben erg benieuwd wat het allemaal wordt!

Afgelopen zaterdag ben ik nog in de Grammy's geweest, dat is een karaokebar. Erg gezellig moet ik zeggen. Is weer wat anders dan Havana. En aankomende zaterdag weer schuimparty hier dus dat is gegarandeerd weer een groot feest!

Voor de rest heb ik niet veel te vertellen. Ik ga niet meer zo heel veel op stap hier (kijk mam, ben toch volwassen aant worden!) Want 6 dagen in de week om 7.00 uur eruit breekt je op een gegeven moment toch wel op (al kunnen sommige er heel goed tegen hier!) Maar ga vanavond weer eens een stapje in de wijde wereld zetten!

Het is al een paar dagen slecht weer hier. Vorige week wilde ik gaan toeren met Nick maar helaas was het weer erg slecht. Hopelijk kunnen we morgen een eilandtoer doen met zijn 2en.

Maar ik ga er weer eens een einde aan breien! De update is weer lang zat geweest! Nou lieverds, ik mis jullie allemaal maar ben heel snel weer thuis!

Ik zeg, AYO!

xxxxx

Flippo

Jaja slecht weer.. smoesjes, gewoon een kater!!

Lotte & Mark

Slecht weer.... kan niet zo bagger zijn als hier! KOUD, KOUD en nog eens KOUD! Zelfs sneeuw vorige week, dat was dan wel weer leuk. Hihi... ben dan net een klein kind.

Ik ben jaloers, wil ook wel lekker naar Curaçao!! Geweldig!
Maargoed, zo te lezen vermaak je je nog steeds.... zou ik ook doen hoor als ik daar zit.
Blijf vooral genieten en we zien elkaar wel weer als je in NL bent... Kan je lekker wennen aan de kou ;)

Groetjes Lotte & Mark!

Randy!

Dat slechte weer mag je gerust relativeren hoor! Toen je me maandag het weerbericht schreef (om me een beetje op te warmen) klonk dat helemaal niet slecht hoor!!!
Dat zal je nog vies tegenvallen meid als je terug bent.
Van ongeveer 30 graden naar iets onder het vriespunt.

Het enige mooie van sneeuw is in elk geval dat ik de kunsten die ik in Lelystad vorig jaar heb geleerd ook s op de openbare weg kan uitproberen. (wel waar het rustig is en genoeg ruimte natuurlijk).
Echter, winterbanden beperken de fun toch een beetje. En m'n Tucson heeft geen 4WD zoals die autootjes bij jullie.

Niet veel meer op stap? Lees ik het goed? En uiteten dan? Ik geloof dat ik nog nergens heb gelezen dat jullie gezellig samen hadden gekookt........

Maar wel een heel mooi verjaardagscadeau hoor!!!

Als ik het goed begrijp is je stage dus niet helemaal geworden wat de bedoeling was, maar heb je daardoor wel de tijd van je leven gekregen daar.

Groetjes en tot binnenkort.

Randy

bep storms en de rest,

hallo jarige job,

meid proficiat met je 25 jaartjes.
het is vreemd, om vandaag niet in roosteren te zijn.
Maar Aruba was een beetje te ver om je te komen feliciteren.

diana, tante els belde me dat ik je ook van haar en
ome hub wilde feliciteren, wat ik dan bij deze doe.
grappig, dat van de tantes en de nonkels ha ha er geen kan computeren. ik ook niet veel, maar toch genoeg.

ik heb de foto''s en het verslag bekeken en gelezen.
ik heb toch het idee dat je Aruba zult gaan missen.
zo te zien gaat het je daar erg goed.
hoe is het met je salsa-lessen.
by the way, hele leuke vriend heb je meid.
van je pa hebben we gehoord, dat je de 27e al naar huis komt.
er rest je nog een paar weekjes om er nog van te genieten daar.
nou meid hier is niet zoveel loos. nog niet .
het is slecht weer, koud, veel zieken.

oh nog iets, sander heeft voor de 2e keer zijn rijbewijs gehaald. goed he.

nou meisje, ik ga langzaam eens stoppen. we wensen
je een hele fijne verjaardag, daar op aruba, geniet er nog maar van.

25 jaartjes is een speciale verjaardag. kwart eeuw he.

diaantje een hele vette felicitatie-knuffel van

math,bep,sander en tante els en ome hub.

ps. ik meld me voor kerst nog een keer.

doei bep.

Lotte & Mark

En, en, en, en, en.... HOE WAS HET @ CURAÇAO????
Vertel, vertel, vertel, vertel...
Wij benne nieuwsgierig!!!

Knufs, Lotte & Mark

bep storms

hallo diaantje,

nog gauw even een berichtje van mij.
het laatste, denk ik.
we willen je vanuit grevenbicht en merkelbeek een fijne kerst toewensen.
we horen wel wanneer je thuis komt.
verder wensen we je een goede thuisvlucht.

heel veel kerstgroetjes van

bep,math,sander, ome hub en tante els.

doei diaan.