Diaantje in Aruba

Nog maar 2 maanden!

Bon dia,

Het is alweer even geleden maar hier is weer een updatetje!

Laten we maar meteen beginnen met het slechste nieuws. Vorige week hebben we 'ons Liz' op het vliegtuig gezet. Helaas moest zij haar stage vroegtijdig afbreken omdat er suikerziekte was geconstateerd bij haar. Het is allemaal vrij snel gegaan. We kregen op een zaterdag te horen dat het suikerziekte was en nog geen 2 weken later was ze weg. Het zijn 2 zware weken geweest, vooral voor Romy want die deelde een kamer met haar en die 2 zijn goede vriendinnen.

Voor ons was het ook heftig. Aangezien ik niemand anders ken met dezelfde humor die ik heb, mis ik Liz enorm! Ik werkte met Liz samen dus zag haar heel vaak. Kan alleen maar zeggen, Liz, ik mis je en ik zie je in januari in Breda! (We gaan gelukkig naar dezelfde school)

Nou dan maar even over naar het leukere nieuws. Omdat we wisten dat Liz ging vertrekken, hebben we nog het leukste uit de week gehaald. Dit hield in, iedere avond wel iets 'voor het laatst' doen. Zo hebben we gegeten bij onze stageplek, Bucuti. Met Liz, Romy, Charlotte en ik hebben we een zeer leuke avond gehad. Op die avond kregen we allemaal een fotolijstje van Liz om een mooie foto van ons in te doen.

Zo zijn we de hele week nog gaan uit eten en op stap geweest. Zo brak ook de laatste Paddock avond van Liz aan en zoals ik al eerder heb verteld, is het traditie dat je op de laatste woensdag avond het water in gaat bij de Paddock. Omdat ik al meerdere malen Liz uit het water heb gehouden, had ik besloten om mee te springen. Nou moet ik erbij zeggen, dat het water daar niet zo fris is! En toen het tijd was om eruit te gaan, kwam deze dame niet het water uit. Zie de foto's voor details ;-)

Op de allerlaatse avond zijn we gaan uit eten bij Salt en Pepper. Op de High Rise, zo heet het gedeelte daar, staat iedere avond een zanger. En wederom is een traditie als je weg gaat het nummer Leaving on a Jet Plane van John Denver. Dus dat werd uiteindelijk voor Liz persoonlijk gezongen, ze moest het podium op zelfs. Daarna in de huiskamer (lees bar bij ons) gezeten en zoals het echte Nederlanders betuigt, de polonaise gedaan. Wederom, zie foto's voor details.

Toen was het echte vertrek daar. Moet zeggen dat de zee hier gestegen is met al dat gehuil van ons. En toen ze echt door de douane liep, was het echt heel raar. Het is een stuk rustiger op Perle D'or sinds Liz de vlieger is op gegaan.

Ben ook nog een avond met Nick gaan eten bij Papiamento. Dit is 1 van de betere restaurants van het eiland. We hebben aan het zwembad gezeten en het er eens goed van genomen. Was echt heel mooi daar, maar daar hebben we de foto's weer voor om dat te laten zien. Kortom, een zeer gezellig avondje met zijn 2.

Afgelopen zaterdag zijn we met de Stagiaire boot mee geweest van de Paddock. Dit hield in, om half 9 'savonds op een boot kruipen met muziek en bier. En dan varen langs de kust. Moet zeggen dat het een zeer geslaagd avondje was. Is toch weer wat anders om varend op stap te gaan. Het uitzicht was erg mooi.

Ondertussen zijn de ouders van Charlotte hier gearriveerd. Ze zijn mijn achterburen hier op Perle D'or dus dat is zeker gezellig. Ze blijven nog 1,5 week dus daar ga ik zeker nog leuke dingen mee doen.

Ook zijn 2 oud docenten van mij van de Rooi Pannen langs geweest. Ze zijn de stage begeleiders van de jongens. Helaas waren ze maar 2 dagen hier dus heb ze maar kort gezien. Ben in 2 dagen 2 keer naar het vliegveld geweest want ze vertrokken de dag na Liz.

De reden dat ze maar 2 dagen bleven is door de storm Omar want daardoor zaten ze vast op Sint Maarten. Maar als het goed is hebben jullie over de storm in Nederland al lang gehoord want dat was op het nieuws bij jullie.

Echt bizar om dat mee te maken. Alle straten stonden blank en je kon op bepaalde stukken niet rijden omdat de weg was afgesloten. De zee was echt woest, wel heel mooi om te zien. Ben 1 dag niet gaan werken omdat we niet op het werk konden komen. De kruising waar wij overheen moesten was helemaal onder water en je kon er met de auto niet door. Dus dat was weer een ervaring op zich.

Afgelopen vrijdag was er halloween hier. Moet zeggen dat het hier wel heel erg leeft. Wij kennen dat toch niet zo. Maar goed, vol goede moed gingen Romy en ik zeer kleurrijk gekleed. Wat bleek, iedereen was in donkere kleuren. Maar we viel wel op dat dan weer wel.
Gisteren met de Jolly Pirates mee geweest. Was nu de 2de keer. Met een bende geiten op een boot snorkelen met open bar. Ik zou zeggen, zie de foto's!

Jeetje, wordt steeds moeilijker om te vertellen wat ik hier allemaal doe. Je krijgt hier toch echt een leventje wat bestaat uit werken, eten, op stap gaan, strand en slapen. Maar zoals jullie al konden lezen, houden Nick en ik het nog steeds goed uit met elkaar ;-) Morgen komen zijn ouders langs voor een week.

Oh ja, vergeet bijna iets belangrijks. Ben geslaagd voor mijn salsa cursus voor beginners. Begin over 2 weken met de gevorden cursus. Martijn, ben trots op je jongen!

En voor de rest, ik mis jullie nog steeds. Maar het aftellen is toch lichtelijk begonnen. Nog maar 2 maanden en ik ben alweer thuis! Blijf het zeggen maar de tijd vliegt echt voorbij. Voor jullie het weten kom ik jullie gewoon weer fijn vervelen haha.

Mensen, blijf vooral berichtjes achter laten zodat ik nog weet wie jullie zijn als ik terug kom!!

Ich zek, ich seen uch allemoal sjnel weer! Want tis noe toch waal erg lank dat ich uch neet meer seen wah! HOIE

xxxx

Reacties

Reacties

Randy

Nou, ik stond op het punt om naar bed te gaan toen ik je notificatie zag. Kon het niet laten om het toch ff te lezen.

Wat een drama zeg van Liz! Dat is zeker enorm schrikken. Zoiets verwacht je niet en al helemaal niet op die plek waar het een feest is om te vertoeven.

Maar ik ga nu wel naar bed. Moet morgen weer om half 6 op, dus ik probeer morgen wel wat uitgebreider te schrijven.

Groetjes van Randy

Mitch

lieve diana,

Leuk om eindelijk weer eens wat van je te horen, begon me al bijna zorgen te maken, 'zou die fles bier nu dan toch je keel ingeschoten zijn'... Haha, het tegendeel is waar.
Leuk dat het allemaal leuk is daar, en uiteraard, time flies!
Hier in Tilburg alles onder controle, heb momenteel tentamenweek en moet er echt hard tegenaan want heb er 5 op de planning staan deze week. Heb er nu 2 gehad en we zien wel wat het wordt. Lastig lastig.

had je nog een mail vanmijn moeder gehad en er tijd voor? Laat het me even weten.

Heel veel lieve groetjes, je weet wel, Michelle Peters, of ken je me nu niet meer? :p --> Ook wel Juupke!

Lotte & Mark

Haaaaaaa Diaaaaantje!!

Leuk om weer iets van je te lezen! :-)
Wat vervelend van Liz... :-( Vooral omdat 't een maatje is, ga je dat zeker missen. Gerrum!

Maar zo te lezen gaat het nog steeds goed met je en met je lover. Leuk!!! Geniet er lekker van daaro ver weg... Gelukkig is het hier minder koud ( voor Nederlandse begrippen.. hihi ) en wij vermaken ons nog steeds.
Je hebt niet veel gemist hoor ;-)

Groetjes en tot snel!

xxx Lotte & Mark

Randy

Hoihoi!!!

We hebben Diaantje's oude stekkie weer s opgezocht zaterdag! En ik heb de smaak (van het bier ook) alweer te pakken hoor.
Nog gelachen met Roel met zijn Perestroika-poppetjes (of Baboesjka's of weet ik veel hoe die Russische poppetjes heten die je in elkaar kunt stapelen)

Komende zaterdag is Fout Feest of zoiets. oa (Lotte en Mark...LET OP!!!) Corsendonck in de aanbieding.
En dan 70's, 80's en Deutsche Schlagers.

Jammer he Diana dat je daar dan weer niet bij kunt zijn? Maar jij zult dat waarschijnlijk niet zo missen als ik het hier allemaal lees.

Lijkt me overigens wel spectaculair om eens zo'n orkaan als Oma(r) mee te maken. Ben sowieso geïnteresseerd in weers-extremen.
Toch, als je het van zo dichtbij meemaakt zullen je wel de rillingen over de rug gelopen hebben.

Groetjes van Randy en tot binnenkort.

xxx (voor zover dat nog nodig is, HAHA)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!